Sivu 2 2:sta EkaEka 12
Tulokset 21:stä 27:een 27:sta
    Supermoderaattori
    Vuoden foorumilainen 2011
    jusutus:n avatar
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    253
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Nupogodi Katso viesti
    kyllä pitää. Sehän siinä ongelmallisen myyjän kannalta tekeekin jos "ostaja" jättää syystä tai toisesta hakematta tuotteen.
    Luitko viestini varmasti ajatuksella? Postiennakkomaksua ei peritä kahteen suuntaan, postimaksut tietysti.
    Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!

Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
    Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
    Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja

Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani

Nupogodi:n avatar
    Sijainti
    Niburu
    Ikä
    36
    Suositeltu
    32
    Toripalaute
    38 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt jusutus Katso viesti
    Luitko viestini varmasti ajatuksella? Postiennakkomaksua ei peritä kahteen suuntaan, postimaksut tietysti.
    No joo, postimaksu kuitenkin ja siitähän tässä on ollut puhe. Eli yhteensä tulis se 25e kuluja. Ja mun käsityksen mukaan annoit ymmärtää viestissäsi että paketti palautuisi ilman lisäpalveluita eli mun käsityksellä ilmatteeksi/8,50 lisähinnalla. Valitettavasti se perittävä summa on siis moneen otteeseen mainittu 25e...
    Posted via Mobile Device
    Viimeksi muokannut: Nupogodi; 25.12.09 klo 19:19.

Supermoderaattori
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    253
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Nupogodi Katso viesti
    No joo, postimaksu kuitenkin ja siitähän tässä on ollut puhe.
    Juu niin on, kunhan nyt tartuin tähän..

Quote Alunperin lähettänyt ajantawarat Katso viesti
    Tällöin maksoin postiennakkotariffeilla rahdin kahteen suuntaan.
    ..postaukseen, kun käytäntö ei tuollainen kyllä ole.

Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
    Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
    Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja

Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani

paerikss:n avatar
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Ikä
    36
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    9 (100%)
    Eli postiennako sucks loppujen lopuksi. Laita matkaan on = riski myyjälle (tosin aika pieni, mutta vaiva kyrsii), pyydä etukäteen tilille = riski ostajalle.

Syytä olisi siis keksiä jotain uutta :)
    Käytössä:| SGSII | ZTE Blade | E52 x 2| 6700 Slide | Saunalahti, Elisa & Sonera.
    Varalla: | 6210 Navigator | SGH-M110 | 6303 x 2 | yms.
    Käytössä ollut lukematon määrä puhelimia vuodesta 1994 alkaen

ajantawarat:n avatar
    Sijainti
    h:ki
    Suositeltu
    47
    Toripalaute
    7 (100%)
    Enpä tiedä muuta kuin tuo 99*** oleva postinumeron konttorinhoitaja sanoi kun soitin sinne tästä menee maksu kaksinkertaisena kun palautetaan. Se tuli minulle 00500 postiin ja minä kiltisti jouduin maksamaan kaksinkertaisena sen maksun, tällöin maksu käsitti 2xsamasumma . Eli loppusummassa oli 2x ennakkolisä. Protestoin kyllä asiasta mutta minulle sanottiin jotta jos sitä ei lunasteta niin lähetys hävitetään ja kulut peritään lähettäjältä Mikäli joku osaa paremmin luotettavasti selvittää tämän menneen tapahtuman joka koski minua ja tätä lähetystä , otan tiedot mielenkiinnolla vastaan.....
    Myynnissä www.kolumbus.fi/ajantawarat
    MOBIRA CITYMAN 2000 eka gesmini v 1992
    Elisa Oiva+TuplaSim +E7/Volvo XC70D5 jossa kiinteä luuri, ELISA siviililiittymiä pari kpl,
    Helsinki

Nupogodi:n avatar
    Sijainti
    Niburu
    Ikä
    36
    Suositeltu
    32
    Toripalaute
    38 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt ajantawarat Katso viesti
    Enpä tiedä muuta kuin tuo 99*** oleva postinumeron konttorinhoitaja sanoi kun soitin sinne tästä menee maksu kaksinkertaisena kun palautetaan. Se tuli minulle 00500 postiin ja minä kiltisti jouduin maksamaan kaksinkertaisena sen maksun, tällöin maksu käsitti 2xsamasumma . Eli loppusummassa oli 2x ennakkolisä. Protestoin kyllä asiasta mutta minulle sanottiin jotta jos sitä ei lunasteta niin lähetys hävitetään ja kulut peritään lähettäjältä Mikäli joku osaa paremmin luotettavasti selvittää tämän menneen tapahtuman joka koski minua ja tätä lähetystä , otan tiedot mielenkiinnolla vastaan.....
    Juuri näin on myös mulle selitetty postissa. piste.

Supermoderaattori
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    253
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    Enpä ainakaan itse ole koskaan joutunut postiennakkomaksua kahdesti maksamaan. En nyt jaksa kuitteja tuosta parinsadan kuitin pinosta alkaa kaivella :) Niin ja piste vaan juu.

Sivu 2 2:sta EkaEka 12

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •