Tulokset 1:stä 5:een 5:sta

Sijainti
    Kaarina
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Sonera + kytkypuhelimen vaihto

Hei taas,

onko mahdollista, että siirrän kytkypuhelimeni siskon liittymään kiinni (perhesopimus), ja otan omaani uuden puhelimen kytkynä?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt HulluPulla Katso viesti
    Hei taas,

onko mahdollista, että siirrän kytkypuhelimeni siskon liittymään kiinni (perhesopimus), ja otan omaani uuden puhelimen kytkynä?
    Kyllä, mikäli sinun puhelinsopimustasi on kulunut vähintään 6 kuukautta. 6kk:n jälkeen on mahdollista vaihtaa uuteen laitteeseen. Tällöin sinulta veloitetaan könttäsummana jäljellä olevat kuukausimaksut puhelimesta ja uusi soimus alkaa voimaan saman tien uudella hinnalla. Sopimuksen alkamisajankohdan voi helposti tarkistaa vaikka heti Omilta Sivuilta netissä. Mitä puhelinta olet miettinyt itsellesi?

Jos ymmäsrin oikein, antaisit siskollesi sun puhelimen ja ottaisit itsellesi uuden?
    Nopeat syövät hitaat ;)

Sijainti
    Kaarina
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mutta ei ole mahdollista siirtää kytkynä siskoni liittymään? Tätä minun puhelintani siis.

apache:n avatar
    Sijainti
    Vaasa
    Suositeltu
    15
    Toripalaute
    4 (100%)
    Ei ole ei, kytkysopimus on sidottu aina siihen ko numeroon.
    || Nokia Lumia 800 <--> HTC Desire Z || || Pirun paljon kytkysoppareita, puhelimia ja läppäreitä ||
    "ei mulla ookkaan mokkulaa ku mulla on tää internet explorer!!"
    "älä selitä mistään facebookista ja mesestä -kyllä ne toimii mut netti ei toimi!!"

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Hullupulla: Siskosi kannattaa valita itselleen uusi puhelin esim. joulupaketilla.
    Nopeat syövät hitaat ;)