Onko joku muu kärsinyt samanlaisesta ongelmasta:
Elisan verkossa (käytössä sekä Elisan että Saunalahden liittymiä) puhelun yhdistyy normaalisti, mutta vastapuoli ei kuule mitään. Soittaja kuulee kuitenkin vastapuolen äänen selkeästi ja hyvin. Toisinaan käy niin päin, että joku soittaa minulle päin, minä en kuule häntä, mutta hän kuulee minut. Ongelmia on siis ollut sekä Elisan että Saunalahden liittymissä (2 kpl Elisa eri puhelimissa sekä 2 kpl Saunalahti eri puhelimissa). Kun puhelun katkaisee ja soittaa uudestaan, ongelmia ei ole. Tämä toistuu säännöllisen epäsäännöllisesti, välillä pari kertaa päivässä, välillä kerran viikossa.
Olen tehnyt Elisalle kuuluvuusilmoituksen, jossa kuvasin tarkasti käyttäneeni eri liittymiä eri puhelimissa ja annoin jopa tarkan esimerkkipuhelun aikoineen ja numeroineen. Vastaus oli niinkin laadukas, ettei liittymässäni ole havaittu ko. ajanjaksona ongelmia ja ehdotettiin, että voisin kokeille liittymiä eri puhelinlaitteissa... Ai niin.. Juurihan tuossa mainitsin, että kokeiltu on... Saunalahdelle en edes viitsi tehdä ilmoitusta kun samaan paikkaanhan se menee (jos siis menee mihinkään) eikä siitä siis varmaan mitään apua...
Ongelmat esiintyvät siis pääkaupunkiseudulla, esimerkiksi 01510, 00420, 00430, 00380, 00390 alueilla...

Vastaa lainaten