Sivu 4 23:sta EkaEka 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 458:sta

Viestiketju: Kylkiäisten saanti?

Sijainti
    Espoo
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Gigantista pitäisi saada 1.5. jälkeen radio-ohjattava helikopteri kahden elisan avaamisen kylkiäisenä. Sitä tässä odotellaan, menee lahjaksi...

Gigantilla on tällä hetkellä kampanja(30.4. saakka), jossa soneran avaaja (120e puheaikaa) saa lisäksi syksyllä sähköpotkukelkan Gigantista, jos laskua on kertynyt 40e.

Mietin vain että tuleeko ongelmia jos vaihdan huhtikuun lopussa elisani soneraan 30 vrk numeronsiirtoajalla ja sitten menen toukokuun alussa hakemaan kopteriani. Eli vaikka elisa edelleen silloin toimisi, niin mitä tuumaavat kun samasta firmasta olen juuri tehnyt uuden sopimuksen soneraan lahjusta hakiessani?

Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    40
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt tuumaaja
    Mietin vain että tuleeko ongelmia jos vaihdan huhtikuun lopussa elisani soneraan 30 vrk numeronsiirtoajalla ja sitten menen toukokuun alussa hakemaan kopteriani. Eli vaikka elisa edelleen silloin toimisi, niin mitä tuumaavat kun samasta firmasta olen juuri tehnyt uuden sopimuksen soneraan lahjusta hakiessani?
    Jos aloitat numeronsiirron 30.4, niin numero on Elisalla varmasti vielä 1.5 eli ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
    En usko, että se heitä paljon kiinnostaa, he ovat vain töissä siellä...

Sijainti
    Kotona
    Ikä
    37
    Suositeltu
    28
    Toripalaute
    2 (100%)
    Pääseekö tolla sähkisketkupolkalla yli 500m ennekuin akku hyytyy ?

Kuvaa kyseisestä härvelistä?

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Kuva oli Gigantin paperimainoksessa joten lienee myös PDF:ssä.

Vieras (poistettu tunnus)
    Quote Alunperin lähettänyt Tötterö
    Pääseekö tolla sähkisketkupolkalla yli 500m ennekuin akku hyytyy ?

Kuvaa kyseisestä härvelistä?
    Itse olen vetänyt rinkiä pihalla saunan antamalla laudalla naapureiden iloksi ja kyllä se akku vähän pidempään kestää kuin uskoisi. Aina joku tulee kysymään että mikä h*lv*tti tuo on :)

Suositeltu
    51
    Toripalaute
    1 (100%)
    Onkos muuten kenelläkään hakematta Expertin (4YOU) rotsi vielä?

Menin ottamaan oman koon (M) vaikka ei moiselle tarvetta olisikaan, ja mielelläni vaihtaisin XL:n niin voisi eräälle tutulle jolla saattaisi olla käyttöäkin lahjoittaa. Joten jos joku ystävällinen M-kokoinen sielu hakuaa tehdä palveluksen niin täällä olisi käyttämätön (korkkaamaton, laput paikallaan jne.) M jonka voisi vaihtaa isompaan (eli siis tämä ystävällinen sielu ottaisi minun M:n ja hakisi minulle XL:n (L:kin varmaan menee..)liikkeestä). Palkioksi saa hyvän mielen ja kosolti sitä hyvää karmaa kun on auttanut kanssafoorumilaista.

Voin roudata itseni liikkeelle kunhan ajasta sovitaan, niin mitäään ylimääräisiä keikkoja ei tarvitse tehdä.
    It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Testailija:n avatar
    Sijainti
    El mundo
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Juzt
    Onkos muuten kenelläkään hakematta Expertin (4YOU) rotsi vielä?

Menin ottamaan oman koon (M) vaikka ei moiselle tarvetta olisikaan, ja mielelläni vaihtaisin XL:n niin voisi eräälle tutulle jolla saattaisi olla käyttöäkin lahjoittaa. Joten jos joku ystävällinen M-kokoinen sielu hakuaa tehdä palveluksen niin täällä olisi käyttämätön (korkkaamaton, laput paikallaan jne.) M jonka voisi vaihtaa isompaan (eli siis tämä ystävällinen sielu ottaisi minun M:n ja hakisi minulle XL:n (L:kin varmaan menee..)liikkeestä). Palkioksi saa hyvän mielen ja kosolti sitä hyvää karmaa kun on auttanut kanssafoorumilaista.

Voin roudata itseni liikkeelle kunhan ajasta sovitaan, niin mitäään ylimääräisiä keikkoja ei tarvitse tehdä.
    Saako sen takin haettua sopimuspapereilla, vaikka liittymä olisi siirretty muualle jo viime vuoden puolella, vai tarkistetaanko sen aukiolo?
    - Nyt käytössä Samsung Galaxy Gio, Nokia 6110 Navigator ja Blackberry 8100
    - Liittyminä Dna Onni S, Sonera Company, GoMobile Prepaid ja Saunalahti Norppa+ Kampanja
    - Puheluihin Suomesta ulkomaille hotcom.fi - se halvin
    - Kodin nettinä Dna Liikkuva Laajakaista L

remedy:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Remedy
    Se on X3 HR-malli minkä elisalta saa.

http://www.lohenette.fi/pages/show_product.php?id=11355

Onko kukaan muuten saanut tuota vielä?
    Vastataan nyt itse itselleni, ehkäpä joku muukin on kiinnostunut.

Eli kellot eivät ole lähteneet matkaan vielä, toimitetaan siinä järjestyksessä kun liittymiä on avattu.

Kävin tuossa paikallisessa intersportissa katsomassa tuota X3HR:ää, ei ole yhtään pöllömpi laite.

Suositeltu
    51
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Testailija
    Saako sen takin haettua sopimuspapereilla, vaikka liittymä olisi siirretty muualle jo viime vuoden puolella, vai tarkistetaanko sen aukiolo?
    Tuskinpa saa. Eivät siinä paikanpäällä ala tarkistelemaan onko liittymä auki, mutta heillä on lista niistä jotka ovat kylkiäiseen oikeutettuja (eli liittymä auki tarpeeksi pitkään ja laskutusta kerttynyt se 30€). Näin ainakin käsiittäisin (jotain listaa tiirailivat)
    It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Testailija:n avatar
    Sijainti
    El mundo
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Juzt
    ja laskutusta kerttynyt se 30€).
    Eipä taida kannattaa sitten vaivautua, mutta ihan tarkennuksena, että minulla ei ollut sopimuksessa tuota laskutuskertymäehtoa.
    - Nyt käytössä Samsung Galaxy Gio, Nokia 6110 Navigator ja Blackberry 8100
    - Liittyminä Dna Onni S, Sonera Company, GoMobile Prepaid ja Saunalahti Norppa+ Kampanja
    - Puheluihin Suomesta ulkomaille hotcom.fi - se halvin
    - Kodin nettinä Dna Liikkuva Laajakaista L

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Tuleekohan ensimmäiset Suunnot tällä viikolla?

Eli kellot eivät ole lähteneet matkaan vielä, toimitetaan siinä järjestyksessä kun liittymiä on avattu.

Kävin tuossa paikallisessa intersportissa katsomassa tuota X3HR:ää, ei ole yhtään pöllömpi laite.

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Stokkan lahjakortti kolahti postista tänään, ja oli itse asiassa 2x50 euron korttia - parempi niin.

Onko kenellekään vielä tullut 50 euron S-ryhmän lahjakorttia, jota pitäisi saada ainakin Mäkitorpassa Elisan liittymän avattuaan?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Arska99
    Stokkan lahjakortti kolahti postista tänään, ja oli itse asiassa 2x50 euron korttia - parempi niin.
    Sama täällä, Stockmannin 2x50 euron lahjakorttia tuli tänään postissa.

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Perskeles, eipä ole stokkaa vielä näkynyt tälläpäin (tampere) 800€ arvosta pitäis tujahtaa lahjiksia.

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt taleppi
    Stokkan lahjakortti kolahti postista tänään
    Perskeles, eipä ole stokkaa vielä näkynyt tälläpäin (tampere)
    Eikä täällä (oulu). Ootellaan vielä hetki ennen puhelua :)
    3110 -> 6110 -> 3310 -> 6510 -> k700

Suositeltu
    33
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Ziggemby

Nehän tulevat vasta aikaisintaan 20.05, eli myös minulle. Stockkan lahjakortit tulivat eilen ( 200 eu ). Helmikuussa radix digib., jossa conax kortin lukia. Niin ja viime joulukuussa Hewletin digikamera. Ja olipas unohtua, toukokuun kuudes Soneralta vielä ministereot. Voin sanoa ettei nämä lypsyt enää kannata tämän jälkeen kun uusiin liittymiin pitää puhua tietyn määrän verran ennen kuin saa kylkiäiset.

Sijainti
    Joensuu
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Ziggemby
    Kysäsin asiaa Elisan aspasta. Suunnot toimitetaan "toukokuun aikana". Heitin oletuksena, että "ilmeisesti sinne kuun lopulle mennee", niin vastaus oli varovaisen myöntävä. Eli toukokuun jälkipuolikolla siis tullee.
    Nokia E52/Saunalahti ViestiX 3G
    Muut käyttöpuhelimet: Samsung X660, Samsung E700.
    Muut liittymät: Saunalahti Ykkönen, Saunalahti Eliitti

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onko kenellekään vielä tullut 50 euron S-ryhmän lahjakorttia, jota pitäisi saada ainakin Mäkitorpassa Elisan liittymän avattuaan?
    Kysyin Elisan Aspasta, tulee vasta toukokuun puolivälissä, eikä huhtikuussa kuin oli luvattu.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Bird
    Kysäsin asiaa Elisan aspasta. Suunnot toimitetaan "toukokuun aikana". Heitin oletuksena, että "ilmeisesti sinne kuun lopulle mennee", niin vastaus oli varovaisen myöntävä. Eli toukokuun jälkipuolikolla siis tullee.
    Yllättäen :-D No yhdet kk-maksut voinee vielä maksaa, varmaan aika moni soittelee toukokuun lopussa / kesäkuun alussa Elisalle ja sulkee kylkiäis liittymänsä. Soneralla ei ihan niin paljon pelkän kylkiäisen perässä juosseita ole kun siinä oli jouluna se minimipuhe (40e) vaatimuksena lahjan saantiin.

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Shogun
    Kysyin Elisan Aspasta, tulee vasta toukokuun puolivälissä, eikä huhtikuussa kuin oli luvattu.
    Vahva huhu kertoo (Elisan aspa), että KSL01 lahjakortin saantiehto on ajettu 1.4.05 auki olleilla liittymillä. Joten jos liittymä on ollut tuolloin auki, kortti tippuu postista vaikka liittymän sulkisikin.

Tosin en ota vastuuta tästä, mutta kaverille oli kysyttäessä aspasta näin kerrottu.
    Tuoreimmat kaalimadot meiltä... www.k18shop.com

Sivu 4 23:sta EkaEka 1234567814 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •