Toimiiko muilla gomobilen nettisuvut ? Menivät ressukat jotenkin estämään ettei pysty lähettään tekstiviestejä kun suomeen, ennen meni (kai) mihin vaan. Eli jos jollakin on tiedossa jokin webbisivu mistä pystyy lähettämään sms ulkomaille (ilmaiseksi) niin tietoa vaan kehiin !
Siirsin tästä OT-viestit Ylläpitoon: Matkapuhelininfo.com operaattorineutraali?
jep jep
Ericsson GF388 -> Nokia 3110 -> 8110 -> 3210 -> 6210 -> Siemens A50 -> C55 -> M55 ->CX65 -> SX1 -> Nokia 1600 -> SE k600i + N6600 -> Nokia N80 -> 6230i + N82 -> 5800 XpressMusic -> N900 -> N8 + 3120c -> E7 -> N9
DNA:lla toimii nimittäin TUURIssa 3G joka on jees. Muuten aika perusjuttu ja Helmi liittymä kavereiden kesken ihan järkevä 0,02€ eikä aloitus€ (vielä) DNA:n ei ole enää täysin suomalaisten hallussa sit.
Saunalahti nykyaikainen, paljon kivaa liittymään ihan sika hyvä asiakaspalvelu ja Avainlipputuote l. SF
Sonera ihan syvältä rahastaa köyhiä ja rikkaita paapoo (tasot+aloitus€) veivaa ns. hyvällä kuuluvuudella joka alkaa olla mennyttä aikaa.
ELISA laittaa väkeä pihalle ja kehua retostelee kun ollaan niin hyviä. Loput onkin sitten lakitekstiä :( ja jonotusta. kaikki joilla on kytky niin kohta alkaa tuntumaan väkisinmakaamiselta koko juttu ja sanonta: pakko soppii ku o vihitty saa oikeat mittasuhteet.
Muista en tiedäkään... ACN vieläkö joku sitä käyttää...
Mitä vaan kunhan ei rytkyä lukolla :)
Vaihdoin DNA:n saunalahteen. Saunalahden Ykkös-liittymän pitäisi avautua ensi viikon aikana. Käytössä on siis vielä tuo DNA Onni.
Miksi vaihdoin.. Viime syksynä vaihdoin Elisalta DNA:lle (toiseen kertaan jo). Keväästä lähtien olin hautonut ajatusta DNA:n vaihdosta pois ja edellinen reissu tampereelle antoi viimeisen pisaran. Parkkihallissa _taas_ tolpat nollissa ja samoin hississä. Oman työpaikan alakerrassakin aina tolpat nollilla ja ei löydä operaattoria. Operaattorin valinta on manuaalinen koska käyn ihan tuossa rajan pinnassa aina silloin tällöin. Joten ihan h*lv*tin ärsyttävää etsiä operaattori aina kun puhelin kadottaa denan kentän.
Katsotaan mikäli saunis suoriutuu tästä paremmin.
Olin kyllä tyytyväinen DNA:han kokonaisuudessa. Erittäin nopeasti vastaava aspa ja oma.hallinta-sivut hyvät. 3G-verkkokin laajeni tänne lappeeseen, mutta itse ainakin pakotin puhelimen GSM tilaan, koska ei tarvinnut kauan kulkea kun pätkäisi ja vaihtoi 3G puolelta GSM puolelle. Myös laskutus pelaa hyvin.
Saunalahdella on sama verkko kuin Elisalla, joten olen toiveikas sen suhteen. Elisa toimi aikoinaan hyvin verkon kattavuuden ja kuuluvuuden suhteen niille main, missä liikuskelen. Myös saunalahden oma-sivut vaikuttavat lupaavilta (puhelinerittely muunmoassa)
Saa nähdä mitä aika tuo tullessaan..
5110->siemesC35i/M35i->3330->erkkiT39->3510->erkkiT610->motoV500->erkkiT610->6131->n73->5800 Navigation->Samsung Galaxy S
Olisit antanut luurin uikuttaa "valitse verkko" kaikessa rauhassa. Kun palaat kuuluvuusaluelle, luuri tajuaa kyllä automaattisesti että nyt on sama operaattori jälleen tarjolla.
Tai näin se toimi vielä 2110i, 6110, 6150, 6310 kanssa. Noista 3G-koneista en ole varma, kun Soneraa mulla ei enää ole ja se on ainoa verkko joka mökille mentäessä häviää matkalla hetkeksi tyystin ja kokonaan kuuluvista.
Pitäisi varmaan lähteä tekemään tutkimusta juuri noihin parkkihalleihin.
Elisa on rakentanut Lappeenrannan ympäristöön runsaasti uusia tukiasemia, joten kuuluvuuden suhteen se on varmasti alueella hyvä valinta. Mutta jostakin kumman syystä tänä kesänä käyttö- ja huoltokatkokset sattuvat Elisalla aina juuri silloin kun yritän klikata Matkapuhelinfoorumilla Vastaa-nappia. Paha karma?
Eikös tämä juuri ole tämän ketjun tarkoitus: avautua operaattorista avoimesti? :) Ne, ketkä eivät tällaista ruikutusta ja valitusta halua ja viitsi lukea, voivat ohittaa tämän ketjun ja siirtyä seuraavaan. Hyvä, jos tänne saataisiin kerättyä kaikki em. tyyliset viestit.
[SIZE="1"]HYVÄ TELIASONERA! \o/ Katkaisit netin ja lankapuhelut!
Liittymät: Saunalahti, Elisa, Dna, Sonera
Ulkomaanpuhelut: Hotcom - Esim. USA: Hotcom 1,2 c/min - Sonera 15 c/min
Netti: Dna
[B]Puhelimeni.fi foorumi
Sen lauluja laulat kenen leipää syöt!
Cellerin viesti oli mielestäni epäasiallinen ja poistin sen. Haku/kehu ei tarkoita sitä että voisi kirjoittaa mitä tahansa. Seuraavasta vastaavasta tulee bannia.
Kiitos poistamisesta ja pahoittelut epäasiallisesta toiminnasta. Olin juuri tulossa painamaankin deleteä, mutta onneksi modet ovat ajantasalla ja toivottavasti viestini ei tavoittanut kovin montaa käyttäjää :) Muotoilen jotenkin fiksummin jossain sopivassa välissä sanottavani.
Viimeksi muokannut: Celleri; 10.6.07 klo 18:02.
Jos koitetaan se sitten pitää siinä. Minulle on aivan sama mitä operaattoria kukin käyttää. En myöskään ala ketään haukkua köyhäksi, jos käyttää jotain "halpista", enkä myöskään epäile kenenkään älykkyyttä, jos hänellä sonera-liittymä. Meillä jokaisella on omat syymme käyttää määrättyä liittymää, useinkaan ne eivät ole toisen tiedossa, siksi oman "suosikkinsa" tarjoaminen toiselle on melko turhaa.
Jos yritettäisiin keskittyä niihin eri operaattorien palveluihin ja jätettäisiin vähemmälle se ihmisten arvostelu sen perusteella mikä liittymä luurissa milloinkin sattuu olemaan.
Toivoopi nimim. sonera, sl, kolumbus, tf tällä hetkellä enempi/vähempi käytössä.
Luurit:: | E7 | E72 (työ) | 5800XpressMusic |
Koordinaatteja:: | GPS-Waypoints.net |