Sivu 4 13:sta EkaEka 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 252:sta

Sijainti
    Suur-Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    paljonkos tuo asentaminen maksaa, siis kuinka paljon dataa siirtyy? Onkohan olemassa jotain laskuria data yhteydelle smartphoneen? Epäilen että tässä kolumbuksen halpisliittymässä saatetaan rahastaa datayhteydellä..
    Siemens C25 > Ericsson T28s > Nokia N-Gage > Motorola MPx 200 > Siemens CF62 > Motorola MPx 220 > SonyEricsson K750i > Nokia E90 > Samsung Omnia > HTC Desire > SonyEricsson XPERIA ARC + Nokia 5230
    MYYTÄVÄNÄ

espenleka:n avatar
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt joel
    paljonkos tuo asentaminen maksaa, siis kuinka paljon dataa siirtyy? Onkohan olemassa jotain laskuria data yhteydelle smartphoneen? Epäilen että tässä kolumbuksen halpisliittymässä saatetaan rahastaa datayhteydellä..
    Tiedoston koko on ~100 kt. Ja Kolumbuksen halppisliittymä toimii ihan ok myös GPRS:n suhteen....
    [SIZE="1"]HYVÄ TELIASONERA! \o/ Katkaisit netin ja lankapuhelut!
    Liittymät: Saunalahti, Elisa, Dna, Sonera
    Ulkomaanpuhelut: Hotcom - Esim. USA: Hotcom 1,2 c/min - Sonera 15 c/min
    Netti: Dna
    [B]Puhelimeni.fi foorumi
    Sen lauluja laulat kenen leipää syöt!

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Orfeus
    Opera Mini + S700i + Tele Finlandin liittymä, jämähtää minulle myös siihen vaiheeseen kun käsittelee, eli kun tahtoo siirtyä x sivulle. Mikä avuksi? :)
    Toiset ovat vaihtaneet wap -> internet asetuksista, mutta minulla on ainoastaan wap ja mms asetukset mistä valita.
    Vastaan itselleni jos jollain muulle tulee sama ongelma vastaan, täältä saa oikeat asetukset lähetettyä suoraan puhelimeen; http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...s1_1&pid=10140

Jussi2000:n avatar
    Sijainti
    K:la
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Opera Mini + S700i + Tele Finlandin liittymä, jämähtää minulle myös siihen vaiheeseen kun käsittelee, eli kun tahtoo siirtyä x sivulle. Mikä avuksi? :)
    Toiset ovat vaihtaneet wap -> internet asetuksista, mutta minulla on ainoastaan wap ja mms asetukset mistä valita.
    Vastaan itselleni jos jollain muulle tulee sama ongelma vastaan, täältä saa oikeat asetukset lähetettyä suoraan puhelimeen; http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...s1_1&pid=10140
    WAP GPRS asetuksilla ei todellakaan toimi, vaan tarvitsee oman internet palvelun, esim. sen mitä käyttää spostissa niin johan pelittää. Käsittääkseni TF:ltä pitäisi tulla myös toi palvelu WAP ja MMS astusten lisäksi?.
    Käyttänyt ainakin seuraavia kännykkämerkkejä vuodesta 1990 : Alcatel, Apple, Dancall, Ericsson, HTC, LG, Mobira, Motorola, Nokia, Philips, Samsung, Siemens, SonyEricsson, Technophone. Sony Ericsson Xperia Arc, kaikki mitä ihminen tarvitsee kommunikointiin...

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Jussi2000
    WAP GPRS asetuksilla ei todellakaan toimi, vaan tarvitsee oman internet palvelun, esim. sen mitä käyttää spostissa niin johan pelittää. Käsittääkseni TF:ltä pitäisi tulla myös toi palvelu WAP ja MMS astusten lisäksi?.
    Ei tullut kuin WAP ja MMS asetukset, mutta tuon linkin kautta tulleilla asetuksilla toimii hienosti, jopa eMSN lähti toimimaan :)
    Asetuksista kun katsoo niin Internet mode: HTTP, Proxy käytössä ja manuaalinen ip-osoite määriteltynä porttiin 80.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt ilppo
    Höh, en saa toimimaan 6101:n kanssa...herjaa notta "A communication error occurred (3). Your browsing experience might be limited." Soneran liittymä. Asetusten luulis olevan kunnossa kun gerpsi toimii muutoin ihan hyvin. Sonera WAPin laitoin Sonera Internetiksi kun Operan sivuilla käskivät.

neuvoja?
    Just tätä samaa lausetta heittää meikäläisen upouuden 6230i:n kanssa, meikäläisellä DNA:n liittymä.

EDIT: No joo, säädin hieman ja käytin järkeä, nyt toimii. Johan näyttää hienoilta nuo jotkut testisivut mihin kokeilin mennä, no kuitenkin käytän pc:tä nettisivuilla käymiseen mutta ihan kiva hätävara tuo Opera mini.

Sijainti
    Espoo
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Kolzig
    Quote Alunperin lähettänyt ilppo
    Höh, en saa toimimaan 6101:n kanssa...herjaa notta "A communication error occurred (3). Your browsing experience might be limited." Soneran liittymä. Asetusten luulis olevan kunnossa kun gerpsi toimii muutoin ihan hyvin. Sonera WAPin laitoin Sonera Internetiksi kun Operan sivuilla käskivät.

neuvoja?
    Just tätä samaa lausetta heittää meikäläisen upouuden 6230i:n kanssa, meikäläisellä DNA:n liittymä.

EDIT: No joo, säädin hieman ja käytin järkeä, nyt toimii. Johan näyttää hienoilta nuo jotkut testisivut mihin kokeilin mennä, no kuitenkin käytän pc:tä nettisivuilla käymiseen mutta ihan kiva hätävara tuo Opera mini.
    Säädit hiukan? Voisitko kertoa siitä (järjen käytöstä) hieman tarkemmin, koska minulla on sama puhelin ja sama virheilmoitus...

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Oletko laittanut asetukset, kokoonpanoasetukset, ota käyttöön kaikissa sovelluksissa.

Tuon jälkeen voisi toimia.

O.J.:n avatar
    Sijainti
    Kehä III:n ulkopuolella
    Suositeltu
    69
    Toripalaute
    0
    Itse en ole säätänyt asetuksia millään tavalla, oletan Minin toimivan wap-yhteydellä. Laskua datasiirrosta ei näy kertyvän sen enempää, kuin wapin käytöstä, eli nykyisellään Soneralla euro/viikko.
    T650i&VH110/Sonera ja Nokia 30/Tele Dataliittymä // hyllyssä Nokia 3120 classic
    Huawei E173/ Sonera Täysnetti // Hyllyssä Acer Aspire 1410

Raskas työ vaatii raskaat huvit!... sekä tuottaa näköjään ansaitun tapaturmaeläkkeen...

Sijainti
    Raisio Puhelin: 6230
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt O.J.
    Itse en ole säätänyt asetuksia millään tavalla, oletan Minin toimivan wap-yhteydellä. Laskua datasiirrosta ei näy kertyvän sen enempää, kuin wapin käytöstä, eli nykyisellään Soneralla euro/viikko.
    Toimii tosiaan Soneran wap.sonera.net-yhteysosoitteen kautta. Mäkin surffailin Minillä kerran eurolla viikon. Säästöä ;)
    Puhelimena nyt: Nokia 6230 & Sonera

Sijainti
    Lahti
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

6600 kysyy aina yhdistetäänkö....

6600:lla kun tuota opera miniä olen käyttänyt jonkin verran, niin kysyy aina erikseen niin alussa kun sen laittaa päälle, kuin jokaista linkkiä painaessa, että saako sovellus opera mini käyttää verkkoa tietojen lähetykseen ja vastaanottoon. Aina saa olla painamassa kyllä- nappia. Aika typerää hommaa, miten tuon saisi niin ettei aina kyselisi, vai saako mitenkään? Myös muut java-sovellukset jotka käyttävät gprs:ää ovat aina kysymässä samaa....

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Olisikohan jollain ratkaisua seuraavaan. Yrittää mennä mihin tahansa sivulle, niin Opera Mini kaatuu ja antaa seuraavanlaisen errorin: "KNIEXT_NewGobalReffailed"

Puhelimena 6270 ja palveluntarjoajana Sonera
    Out of shit a flower grows
    #ircci @ Qnet
    irc.fi/j4n1_

Ericsson Hotline NMT -> 5110 -> 7110 -> 6510 -> 6270 -> 6300 -> 5230 -> Desire S

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    pikaisella googlauksella tuo näyttää viittavaan javaohjelmassa (midlet) tapahtuvaan virheeseen tyyliin 'new global reference failed'... löytyi käyttämälllä 'KNIEXT' hakusanana, EXT viittaa luultavasti johonkin ulkoiseen 'external'.

suosittelen ensin yrittämään Operan asennusta uudelleen (poista vanha ja lataa ohjelma puhelimeen uudelleen).

ja sitten ehkä toisena lääkkenä tarkistamaan onko puhelimen käyttikset ajan tasalla tai muu vika.

toimivatko muuta javasovellutukset samassa puhelimessa?

ja onko tuo vika ollut koko ajan vai ilmentynyt vasta myöhemmin Opera Minin kanssa eli onko sulla Opera Mini toiminut laisinkaan tuossa puhelimessa?

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Uudelleenasennusta on yritetty. Ei apua. Softa on V 03.53. Muut javasovellukset, joita olen kokeillut toimivat.

Ja tänään kokeilin tuota Opera Miniä ensimmäistä kertaa.

EDiT:
    Nyt toimii! Eli Opera Minin forumeilta löysinkin tuohon ratkaisun. Oli stickynä siellä, mutta tätä puhelinta ei oltu tuohon 'toimimattomien' listaan, niin en aluksi osannut katsoa.
    #ircci @ Qnet
    irc.fi/j4n1_

Ericsson Hotline NMT -> 5110 -> 7110 -> 6510 -> 6270 -> 6300 -> 5230 -> Desire S

Sijainti
    valtatie66
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Opera mini

Kumpaa yhteysasetusta tossa kantsii käyttää sonera internet vai sonera prointernet? asiakaspalvelus sanoivat että prointernetillä pääsee laajemmalla.Onko kukaan huomannu mitään eroa?

Sijainti
    Kotka
    Suositeltu
    15
    Toripalaute
    0

Re: Opera mini

Quote Alunperin lähettänyt mobiiliman
    Kumpaa yhteysasetusta tossa kantsii käyttää sonera internet vai sonera prointernet? asiakaspalvelus sanoivat että prointernetillä pääsee laajemmalla.Onko kukaan huomannu mitään eroa?
    Tuskin tuolla on väliä. Noiden sijaan kannattaa kuitenkin käyttää sonera wap -asetusta, niin saa käyttää max. 1 eur/viikko -hinnalla. :)
    Samsung Galaxy S II Nokia E6, 3120c, 6310i
    Saunalahti ViestiX 3G, Ykkönen 3G + MobiililaajakaistaPlus Nopsa, Ykkönen 3G, Ykkönen Sonera Yritysliittymä + Data Kuukausi

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0

Quote Alunperin lähettänyt Kotkis
    Tuskin tuolla on väliä. Noiden sijaan kannattaa kuitenkin käyttää sonera wap -asetusta, niin saa käyttää max. 1 eur/viikko -hinnalla. :)
    Toimiiko Opera todellakin wap-asetuksilla? Mulla antaa virheilmoituksen.
    Virheelliset laskut kaikista matkapuhelinlaskuista
    2007: dna 1/2, Elisa 2/5, Saunalahti 1/7, Sonera 0/1
    2006: Sonera 2/2, Elisa 1/24, Saunalahti 0/12, dna 0/2

Sijainti
    Kotka
    Suositeltu
    15
    Toripalaute
    0

Quote Alunperin lähettänyt SV-3310
    Opera Mini toimii.
    Samsung Galaxy S II Nokia E6, 3120c, 6310i
    Saunalahti ViestiX 3G, Ykkönen 3G + MobiililaajakaistaPlus Nopsa, Ykkönen 3G, Ykkönen Sonera Yritysliittymä + Data Kuukausi

vtormane:n avatar
    Sijainti
    Kuusamo
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)

Opera Mini toimii.
    Hmm..mulla ei kyllä toiminut, piti olla APN=internet.
    "Missä Taunusmiehet ratsastaa, siellä kuulee kumin ulvontaa"

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d.

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Quote Alunperin lähettänyt vtormane
    Opera Mini toimii.
    Hmm..mulla ei kyllä toiminut, piti olla APN=internet.
    Enpä minäkään saa toimimaan tuolla wap.sonera.internet.
    #ircci @ Qnet
    irc.fi/j4n1_

Sivu 4 13:sta EkaEka 12345678 ... ViimeinenViimeinen

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •