Mistä johtuu kun olen Agilea käyttänyt puhelimessa sillä tekstiviestilaskutuksella ja nykyään pyytää maksamaan luottokortilla.
Mistä johtuu kun olen Agilea käyttänyt puhelimessa sillä tekstiviestilaskutuksella ja nykyään pyytää maksamaan luottokortilla.
Onko muilla ongelmaa 2nd puhelimissa? Minulla näkyy kirjaimien tilalla vain laatikoita.
Edittiä. Näyttää valitsevan tuon kielen puhelimen kielen perusteella. Höh, ei millään jaksaisi käyttää englanninkielistä, vaikka se varmaan luonnistuisi paremmin. Suomenkieli vaan on jäänyt jotenkin tähän päähän.
Viimeksi muokannut: JouHou; 14.1.07 klo 21:11.
Nokia N70
Ei kellään olisi tuota SymbianOS7-version pakettia tallessa? Tuon sivun linkki on kuollut.
EDIT:
Löytypä. Tässä
Viimeksi muokannut: Epelii; 21.1.07 klo 20:31.
E71
Kannattaa huomioida pieni juttu eMSN:n kanssa. Se lähettää tunnuksen ja salasanan tekijän palvelimelle ja hoitaa kommunikoinnin siellä. Että ei ehkä järkevin vaihtoehto...
http://symbiatch.jutut.fi/article/1174
http://hier.ppsay.cn/EN/
Toimivan tuntuinen mese, löytyy myös S60_V3.
Live messengerin saa Nokian sivuilta myös vanhempiin s60-kapuloihin:
http://www.nokia.com.hk/nokia/0,,98953,00.html
Toimii 6630lla ainakin toistaiseksi vallan mainiosti!
Nokia E71+SL
|| HTC Desire Z / Samsung Galaxy Tab 10.1 || || Pirun paljon kytkysoppareita, puhelimia ja läppäreitä ||
"ei mulla ookkaan mokkulaa ku mulla on tää internet explorer!!"
"älä selitä mistään facebookista ja mesestä -kyllä ne toimii mut netti ei toimi!!"
aukeaa joo, mutta lataamaan meseä sieltä ei pääse. hox hox (ainakaan firefoxilla)
|| HTC Desire Z / Samsung Galaxy Tab 10.1 || || Pirun paljon kytkysoppareita, puhelimia ja läppäreitä ||
"älä selitä mistään facebookista ja mesestä -kyllä ne toimii mut netti ei toimi!!"
OK, mulla kyllä IE 7.0:lla toimii. Firefox taas käyttäytyy siten, että kun ehdot hyväksyy, latausikkuna vain vilahtaa ja häviää saman tien. IE:llä siis pääsee myös tekemään ohjelman latauksen koneelle.
hyvin toimii uusimmalla firefoxilla
Siis Live Messenger osaa vaimentaa itsensä kun kännykkä asetetaan äänettömälle? Agile kun ei käsittääkseni tähän pystynyt - mikä otti pannuun.
Mutta sitten taas luen täältä että Live Messenger ei osaa kertoa näytöllä tulleista viesteistä, mikä oli Agilen hienoimpia ominaisuuksia...
Onko nämä olettamukset oikein?
Tuo Live Messenger vaikuttaa näiden kommenttien perusteella parhaalta. Löytyykös siitä versiota joka toimii Samsungin SGH-Z710 puhelimessa..? Tai jos ei löydy, niin laittakaapa ehdotuksia siitä mikä olisi paras sovellus tähän malliin.
Onkohan kellään mitään tietoa siitä viestistä jota tuo messenger yrittää lähettää jonkun ajan jälkeen käytöstä? Hintaa oli sen 10RMB eli 1euro.
HTC Sensation + Saunalahti
Yritin asentaa tuota Nokian omaa meseä, kaikki meni siihen saakka kun sovellus oli juuri asentumassa puhelimeen mutta sitten ilmoitti että: "Asennuksen tietoturvavirhe. Asennus epäonnistui."
Puhelimessa oli fsecuren softa jonka poistin ennen mesen asennusta ja käynnistin puhelimen uudelleen. Ja luuri oli N70
Enkä saanut noita muitakaan softia asennettua.