Sivu 9 9:sta EkaEka ... 56789
Tulokset 161:stä 177:een 177:sta

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt jumato Katso viesti
    Oletussalaus?
    Käytin WNAPin käyttäjäliityntää, missä valitsin suojaukseksi WPA:n ja annoin vaadittavan salasanan.
    Olen myös installoinut uudemman käyttiksen WNAP kotisivuilta, jotta tunnistaisi Nokia C17:n.
    Ehkä sen vois ladata uudelleen kokeeksi.
    Niin siis ainakin tässä mun WNAP(b) purkissa on oletuksena salauspäällä. Ohjeissa se luki. Menee siis siten että laitteen pohjassa on LAN mac osoite josta otetaan kaksi viimeistä kirjainta, numeroa tai näiden yhdistelmää. Verkonnimi on WNAPxx ,jossa xx on nämä mac osoitteen kaksi viimeista merkkiä. Kun tähän yhdistää niin salausavain on laitteen pohjassa oleva WLAN key. Salaustapana on WPA mixed. Toki nämä voi hallinnasta muuttaa mutta en itse nähnyt sitä tarpeelliseksi koska sain toimimaan suoraan noilla oletusarvoilla.

Ikä
    49
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

näyttää toimivan

Kokeilin noita asetuksia ja näyttäisi toimivan. Kiitos!
    Manuaalin luku kannattaa, pitäis itsekin joskus kokeilla ...
    Salausvaihtoehtona mulla oli WPA2 mixed (ei WPA mixed), mutta muuten pistin asetukset samalla tavoin. Asetukset säilyy virrankatkojen jälkeenkin ja muutenkin laite tuntuu toimivan robustimmin. Ehkä se on tosiaan kehitetty ja testattu just noille asetuksille.
    Nyt vaan mokkulaan lisää nopeutta hankkimaan.

Quote Alunperin lähettänyt valtsun Katso viesti
    Niin siis ainakin tässä mun WNAP(b) purkissa on oletuksena salauspäällä. Ohjeissa se luki. Menee siis siten että laitteen pohjassa on LAN mac osoite josta otetaan kaksi viimeistä kirjainta, numeroa tai näiden yhdistelmää. Verkonnimi on WNAPxx ,jossa xx on nämä mac osoitteen kaksi viimeista merkkiä. Kun tähän yhdistää niin salausavain on laitteen pohjassa oleva WLAN key. Salaustapana on WPA mixed. Toki nämä voi hallinnasta muuttaa mutta en itse nähnyt sitä tarpeelliseksi koska sain toimimaan suoraan noilla oletusarvoilla.

Ikä
    26
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Hei, toimiiko kenelläkään kyseinen reititin nokian CS-17 tikun kanssa hyvin? itse olen päässyt speedtest.netin mukaan hieman alle 2 megan vauhtiin. Sitten toinen kysymys, mikähän on vialla kun tehdasasetuksilla mokkula toimii (tai toimii ja toimii) mutta kun itse laittaa asetukset (ohjeiden mukaan) eli 3,5G päälle jne. niin netti yhteys ei toimi ja wnappi valittaa wanin kohdalla 3,5G disconnected ja mokkula kovasti vilkuttelee sinistä valoa, jos laitan 3G infon päälle niin se ei löydä edes koko mokkulaa. Toivottavasti ymmärsitte mitä yritän kysyä :)

Ikä
    26
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Jeps, elikkä hain nokian tilalle Huawein E1820 ja a-linkin asetuksetkin alko toimimaan kunnolla. Nopeuteen kyseinen vaihto ei juurikaan auttanut, normaali väli oli 0,5mb - 1,2mb. maksimissaan pääsin liki 3mb nopeuteen mutta sitten huawei päätti sanoa sopimuksen irti ja nykysin vilkuttelee ainoastaan vihreää valoa reitittimessä sekä pc:ssä.

Luulen että nyt on kokeiltu näitä tarpeeks, huomen kaikki rojut takas kauppaa ja sopimuksen purku koska vaikka pääsisinkii sinne 2 megan nopeuksiin niin 3pc:tä ja 2 konsolia taitaa olla hieman liikaa silti. Niin ja elisan kuuluvuus kartan mukaan täällä on 3g:n maksiminopeus elikkä sinne 15 megaan asti eikä mitään katveita.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Giffeli Katso viesti
    Hei, toimiiko kenelläkään kyseinen reititin nokian CS-17 tikun kanssa hyvin? itse olen päässyt speedtest.netin mukaan hieman alle 2 megan vauhtiin. Sitten toinen kysymys, mikähän on vialla kun tehdasasetuksilla mokkula toimii (tai toimii ja toimii) mutta kun itse laittaa asetukset (ohjeiden mukaan) eli 3,5G päälle jne. niin netti yhteys ei toimi ja wnappi valittaa wanin kohdalla 3,5G disconnected ja mokkula kovasti vilkuttelee sinistä valoa, jos laitan 3G infon päälle niin se ei löydä edes koko mokkulaa. Toivottavasti ymmärsitte mitä yritän kysyä :)
    Kyllä minulla A-Link WNAP(b) on toiminut hyvin Nokian CS-17 tikun kanssa.
    Hommasin laitteen vuodenvaihteessa, ja siitä alkaen on ollut päällä. Uptime siis tähän mennessä luokkaa kolme kuukautta.

Liittymä on dna ja asetukset ovat kuvan mukaiset
    Liitteiden esikatselukuvat Liitteiden esikatselukuvat link3g.png  

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Topicki ollu hetkisen hiljaa, mutta kysyisin kyseisen murkulan WLAN ongelmista. Ostin boxin ja se jakoi WLANia heti kun virrat laittoi päälle. Nyt kuitenkin vähän aikaa sitten, kun laittoi virrat päälle, niin laatikon WLAN valo ei enään syttynytkään. Boksin resetointi ei auta asiaan mitenkään. Onko kenelläkään vinkkejä korjaukseen? Laatikon asetuksiin kyllä pääsen johdon avulla.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt typewriter Katso viesti
    Topicki ollu hetkisen hiljaa, mutta kysyisin kyseisen murkulan WLAN ongelmista. Ostin boxin ja se jakoi WLANia heti kun virrat laittoi päälle. Nyt kuitenkin vähän aikaa sitten, kun laittoi virrat päälle, niin laatikon WLAN valo ei enään syttynytkään. Boksin resetointi ei auta asiaan mitenkään. Onko kenelläkään vinkkejä korjaukseen? Laatikon asetuksiin kyllä pääsen johdon avulla.
    Onko sulla minkä mallin toi wnappi? mulla täs C-mallissa wlan valo on pimeä silloin kun siihen ei ole mikään yhdistynyt... ihmettelin alkuun että whattaf**k mut sit kun haki langattomat verkot koneella niin näkyi verkko kuitenkin siellä... tosin jouduin vielä vaihtamaan salauksen WPA2, ei jostain syystä tykännyt tosta mixed jutusta ollenkaan.

Taker:n avatar
    Ikä
    24
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt kaipaisin kokemuksia wnapin b mallin omistajien joukosta että, onko tässä jokin yhteensopivuusongelma tän purkin ja samsungin q530 läppärin eläminen välillä.
    Ei muuten muttakun aina kun käytän ton purkin läpi tota läppäriä niin sivut alkavat latautua vasta noin 3-6 sekunnin kuluttua joskus jopa hitaammin, mutta galaxy s latailee sivuja hyvinkin nopeasti.
    Latausnopeudet ovat hyvät molemmissa laitteissa (noin 800-1000kt) mutta kun toi läppäri avaa noita sivuja niin hitaasti ettei sitä voi käyttää siinä, mokkulana on toi huawein E1820 tele 2 28mb firmwarella ja kun mokkula on koneessa suoraan kiinni niin sivut aukeavat kuin nopealla adsl yhteydellä, joten vika ei liene mokkulassa.
    historia 7110(hajosi normaali käytössä)3510 (vaihto väri näytön perässä)3510i huollossa 4kertaa perr softa vikaa) 3650 (sininen) 6600 N70 N95

Taker:n avatar
    Ikä
    24
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    vanha viisas joskus sanoi että ken apua pyytää se apua saakoot, eli kutakuinkin heti kun kysyin tästä wnapista täältä niin hetikös se rupes toimimaan. eli nyt sivut aukeaa yhtä hyvin oli käytössä sitten galaxy s tai läppäri, en vaan tajua mikä on ollu ongelmana tähän asti mut nyt toimii kuitenkin.
    historia 7110(hajosi normaali käytössä)3510 (vaihto väri näytön perässä)3510i huollossa 4kertaa perr softa vikaa) 3650 (sininen) 6600 N70 N95

Testailija:n avatar
    Sijainti
    El mundo
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Tuleekohan jossain vaiheessa sellainen päivitys, että Huawei E398 alkaisi toimia siinä?
    - Nyt käytössä Samsung Galaxy Gio, Nokia 6110 Navigator ja Blackberry 8100
    - Liittyminä Dna Onni S, Sonera Company, GoMobile Prepaid ja Saunalahti Norppa+ Kampanja
    - Puheluihin Suomesta ulkomaille hotcom.fi - se halvin
    - Kodin nettinä Dna Liikkuva Laajakaista L

Kiju:n avatar
    Sijainti
    Pori
    Suositeltu
    5
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Testailija Katso viesti
    Tuleekohan jossain vaiheessa sellainen päivitys, että Huawei E398 alkaisi toimia siinä?
    Tuo olisikin firmiksen suurempi päivitys, ei pelkästään päätelaite tikun yhteensovitus päivitys. Nythän siellä on verkkovalintana 3,5 G, niin pitäisi tuki tulla 4G verkkon. Lisäksi olen huomannut A-Link on tuonut "tietysti" uusien tikkujen tuen firmiksen usimpaan WNAP/c versioon paremmin ja vanhemmilla a ja b versioilla ei välttämättä tuettuna näy.

A-Link WNAP Suomi sivut ->
    http://store.a-link.com/fi/WNAP.html...yJKd&faq_id=40
    ja siellä alhaalla näin...
    " Jos 3G USB modeemisi ei ole listattu, ota yhteyttä tekninentuki@a-link.com "

Vanhan WNAP mallin laiteistopäivitykset ja ohjeet löydät:

WNAP(a)
    http://store.a-link.com/fi/wnapa

ja FTP palvelin, kaikki WNAP/a-mallista olevat tiedot ->
    ftp://ftp.a-link.com/wnap/
    (viimeisin päivitys WNAP_e209Aeng7_web_0.zip 29.10.2010),
    eli yli vuosi sitten.

WNAP(b) mallin laiteistopäivitykset ja ohjeet löydät
    http://store.a-link.com/fi/wnapb
    ~
    Liittymät: Saunis Norppa+ nopsa data, vanha Saunis "puhu hyvää", TeleFinland perus, TF netti 1M perusnopeus ja DNA onni S
    Yhteyksiin: Sierra Wireless AirCard 762S "mokkula + telakka", Huawei E1762, ZTE Blade, Nokia 6121 ja TPM Telecom TGN-10 pöytä-GSM
    Musavideo linkit: Yyterin twist, Emma, leskiäidin tyttäret ja Mandschurian beat.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Meikäläisellä on tuo a-linkin reitittimen ensimmäinen WNAP/a-versio, ja vaikkei tuettujen listalla ole Saunalahden nykyään tarjoamaa Huawei E367 -mokkulaa, niin toimii silti täysin hyvin, asetuksista on valittuna joku vastaava hspa+ tikku, muistaakseni E182e. Itse asiassa kyselin A-linkiltä sähköpostitse tuota yhteensopivuutta etukäteen, mutta sanoivat, ettei a-versio tue tikkuani. Tukee kuitenkin, ja nopeus parhaimmillaan yli 6 megaa, yleensä aina yli 3.

Sijainti
    El mundo
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Tulipa nopea vastaus A-Link Techsupportista....

"Alkaako WNAP(b) jossain vaiheessa tukea Huawei E398 Dual Carrier (DC-HSPA+) -mokkulaa?

Hei,

Asia on työn alla, tarkempaa aikataulua emme osaa sanoa."
    - Liittyminä Dna Onni S, Sonera Company, GoMobile Prepaid ja Saunalahti Norppa+ Kampanja

Kiju:n avatar
    Sijainti
    Pori
    Suositeltu
    5
    Toripalaute
    0

Thumbs up/Peukku ylös

Quote Alunperin lähettänyt benicio Katso viesti
    Meikäläisellä on tuo a-linkin reitittimen ensimmäinen WNAP/a-versio, ja vaikkei tuettujen listalla ole

Itse asiassa kyselin A-linkiltä sähköpostitse tuota yhteensopivuutta etukäteen, mutta sanoivat, ettei a-versio tue tikkuani. Tukee kuitenkin, ja nopeus parhaimmillaan yli 6 megaa, yleensä aina yli 3.
    Juu olen huomannut saman Huawei tikut sopii ja toimii toisen asetuksella esim. E1762 asetuksella toimii E173, E1552 ja 1552 asetuksella taas molemmat...
    Kumma ettei A-Link tuessa edes vihjanneet kokeilemaan muita Huawei tikku tyyppi asetuksia?

Quote Alunperin lähettänyt Testailija Katso viesti
    Tulipa nopea vastaus A-Link Techsupportista....

"Alkaako WNAP(b) jossain vaiheessa tukea Huawei E398 Dual Carrier (DC-HSPA+) -mokkulaa?

Hei,
    Asia on työn alla, tarkempaa aikataulua emme osaa sanoa."
    Hyvä "Testailija", toivottavasti saavat lähiaikoina valmiiksi ja erityisesti lisäys WNAP:iin 4G verkkotuki tulisi samassa, kun tuo E398 4G LTE-verkkoa tukee.
    ~
    Liittymät: Saunis Norppa+ nopsa data, vanha Saunis "puhu hyvää", TeleFinland perus, TF netti 1M perusnopeus ja DNA onni S
    Yhteyksiin: Sierra Wireless AirCard 762S "mokkula + telakka", Huawei E1762, ZTE Blade, Nokia 6121 ja TPM Telecom TGN-10 pöytä-GSM
    Musavideo linkit: Yyterin twist, Emma, leskiäidin tyttäret ja Mandschurian beat.

Sijainti
    El mundo
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Minulla on E367 laitteen kyljessä ja vaikuttaisi siltä, että toimii vain jos simmiltä on pin-koodin kysely pois käytöstä. Vai onko jollain muunlaisia kokemuksia E367:n kanssa?

EDIT:
    Kyllä se lähti toimimaan myös niin, että pin-koodin kysely on käytössä.
    Viimeksi muokannut: Testailija; 4.3.12 klo 01:26.

Haksu:n avatar
    Sijainti
    Vehmersalmi
    Ikä
    48
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    16 (100%)
    Uusin päivitys wnap c versiolle tullut tänään. Version 2.5.3.0.A00_eng3_2 (Release date 5.3.2012)
    "I was born, crying, the other smiles, but I live my life so that I can die with a smile the other cries"

Sijainti
    El mundo
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Onko kukaan kokeillut, toimiiko Huawei E392 lainkaan b-mallissa laittamalla mokkulan tunnistus kohtaan "Auto"? Saattaisi nimittäin toimia 3G-nopeuksilla.

Tuettujen listallahan tuo ei ole, mutta muitakin sellaisia on kuulemma toiminut "Auto"-valinnalla tai valitsemalla joku muu saman merkkinen mokkula.

Sivu 9 9:sta EkaEka ... 56789

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •